mahdi

Sunday, April 09, 2006

پروفسور اسرائیلی نیز دروغ بزرگ جهودها را فاش کرد

محمد جواد رمضانیantyzionism@gmail.com

كوره‌های آدم‌سوزی، دروغ بزرگ صهیونیست‌ها
یك كتاب چاپ اسرائیل ادعای رژیم صهیونیستی درباره كشتار یهودیان را صرفاً دروغی بزرگ برای پایه‌گذاری این رژیم در سرزمین‌های اشغالی ارزیابی كرد و از مشاركت سران یهود با هیتلر خبر داد.
روزنامه اماراتی «الاتحاد» دیروز نوشت: «پروفسور» «یهودا ریج»، استاد تاریخ معاصر دانشگاه «بن گوریون» در شهر «نقب»، اوایل ژوئیه جاری یكی از خطرناکتر‌ین كتاب‌های تاریخ اسرائیل را با عنوان «یهودیان در جنگ نازیسم» منتشر كرد كه در آن برای اولین بار بر دروغ بزرگ و جهانی «ظلم نازیسم علیه یهودیان» یا همان «هولوكاست» (آدم‌سوزی) كه اسرائیل آن را ترویج می‌كند، تأكید شده است».
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از «الاتحاد»، در این كتاب هولوكاست و ظلم و ستم نازیسم در حق یهودیان در جنگ جهانی دوم دستاویزی برای صهیونیست‌ها برای ایجاد دولت یهود در سال 1948 ارزیابی شده است.
آن چه باعث هیاهو شده، این است كه این كتاب نه به قلم عرب‌ها یا آمریكایی‌ها و اروپایی‌ها، بلكه به قلم یك استاد دانشگاه اسرائیلی است و این قلم اسرائیلی حقایقی را بیان داشته كه «تل آویو» سال‌هاست درصدد پنهان كردن آن است و ادعاهای دروغین و پوچ رژیم صهیونیستی را برملا میکند‌.
در این كتاب 455 صفحه‌ای، علاوه بر جزئیات این دروغ بزرگ اسرائیل آمده است: ده‌ها نفر از سران یهود از برجسته‌ترین اعضای حزب نازیسم و از مهمترین‌ معاونان «هیتلر» بودند كه با رتبه‌های نظامی و فرماندهی بالا در جنگ جهانی دوم مشاركت مستقیم داشتند، برنامه‌های جنگی آلمان را طراحی میكردند و نظارت بر اردوگاه‌های آلمانی اسرا و بازداشتگاه‌های ویژه یهودیان و غیریهودیان نازیسم بر عهده آنان بوده است.
در این كتاب همچنین به نام و پست نظامی هر یك از یهودیانی كه در جنگ جهانی دوم در ارتش نازی‌ها به فرماندهی «هیتلر» شركت داشته‌اند، اشاره شده است.
روزنامه «لوموند» فرانسوی نیز نوشت، یك رهبر سابق سرخپوشان بومی كانادا نیز كه "هولوكاست" را رد كرده و گفته بود یهودیان یك «بیماری» و «زخمی» برای جامعه هستند، از سوی دادگاه به «ترغیب به نفرت» علیه یهودیان متهم و به پرداخت 1000 دلار جریمه محكوم شد. «دیوید آهناكیو» 71 ساله، رهبر سابق«مجمع ملت های اولیه»، بزرگترین سازمان بومی در كانادا، ممكن بود به شش ماه حبس نیز محكوم شود و شاكیان او كه اساساً سازمان‌های یهودی بودند از دادگاه «ساسكاچوان» خواستار 2000 دلار جریمه برای او شده بودند.
دولت اسرائیل «آهناكیو» را «عنصر نامطلوب» اعلام كرده است و سایت كانادایی «كانوئه» در اینترنت از خشم كنگره یهودیان كانادا خبر مید‌هد كه شهر «مونترآل» را متهم كرده، اموال شخصی «آدولف هیتلر» را به حراج گذاشته است. در واقع، چهار تابلوی دیكتاتور سابق آلمان و همین‌طور دو كارت پستال كه به امضای اوست، اخیراً در هتلی در شهر «مونترآل» به حراج گذاشته شد كه خشم یهودیان این كشور را برانگیخت. گفتنی است 15 هزار یهودی بازمانده جنگ جهانی دوم در كانادا زندگی میكنند كه 8000 نفرشان در استان فرانسوی زبان «كبك» به سر میبر‌ند.
روزنامه «لوكوریه» سوئیسی نیز خبر داد كه این روزها صندوق‌های پستی خانه‌ها در شهر «ژنو» و یا «لوزان» مملو از شب‌نامه‌هایی است كه در آن‌ها هولوكاست «چرند» نامیده شده است. به گزارش این روزنامه، این موضوع حدوداً دو سال پیش شروع شده، اما چند هفته‌ای است كه افزایش پیدا كرده و به یك اپیدمی تبدیل شده است.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home